مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه دولت تدبیر و امید توازن درآمد و هزینه شرکت مخابرات را بههم زد، گفت: اگر الزامات اصل ۴۴ رعایت شده بود، در ارزیابیهای بینالمللی سطح قابلتوجهی داشتیم.
معاون تجاری و خدمات مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: سیاست مخابرات در حمایت از کسب و کارهای نوپای مبتنی بر ICT با اولویت حوزههای اینترنت اشیا، انتقال دادهها، امنیت سایبری، کلان داده، انتقال دادهها، پهن باند، فین تک و راهکارهای عمومیسازمانی آماده همکاری و تعامل با شرکتهای دانشبنیان و استارپی است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: شرکتهای نوآور بعد از اینکه ایدهای ارایه میدهند، نیازمند حمایت، اعتبار و پشتیبانی هستند اما به خاطر سیاستهای غلط، مخابرات از آهنگ توسعه عقب افتاده است.
مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان تاثیر اساسی زیرساخت تلفن ثابت بر تمام پیشرفتهای صنعتی در کشور گفت: با تصویب طرح حداقل نگهداری تلفن ثابت، تغییر رفتار مدنظر کاربران در حوزه ارتباطات تا حدی حاصل شده، به نحوی که اکنون به صورت میانگین بیش از یک میلیارد دقیقه در ماه به میزان مکالمه مشترکان افزوده شده، بدون ...
مدیر مخابرات منطقه فارس در پاسخ به واکنشها به درج آگهی مزایده املاک این شرکت در برخی جراید گفت: این مزایده برای پرداخت مطالبات کارکنان و بازنشستگان این شرکت است و ارتباطی با طرح مولد سازی اموال و داراییهای دولت ندارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: ۵ میلیون مشترک توسط شرکتهای ارایه خدمات دهنده باند پهن ثابت از زیر ساختهای شرکت مخابرات استفاده میکنند و ۴۵ درصد از ظرفیت شرکت مخابرات توسط مشترکان سایر شرکتها مورد بهره برداری قرار میگیرد.
با حضور نمایندگانی از سندیکای صنعت مخابرات ایران، شرکت مخابرات ایران، مجمع تشکلهای دانش بنیان اتاق ایران، اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی، مشاوران و پیمانکاران صنعت مخابرات ایران و کمیسیون اینترنت و انتقال داده سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران مشکلات و چالشهای اپراتورهای ثابت در ماههای اخیر بررسی شد.
معاون امور مشترکان شرکت مخابرات با بیان اینکه سیاست ما پوشش ۲۰ میلیونی فیبرنوری تا پایان این دولت است، در خصوص افرادی که به هزینه نگهداری خط اعتراض دارند گفت: مشترک میتواند درخواست کند تا خط او جمعآوری شود یا در مرکز رزرو شود.
مجری طرح توسعه فیبرنوری منازل و کسبوکارهای وزارت ارتباطات و فناروی اطلاعات با بیان اینکه ۱۲ استان برای پوشش فیبرنوری تعیین تکلیف شدند، گفت: طبق وعده داده شده تا پایان ۱۴۰۱ پنج میلیون خانوار کشور تحت پوشش فیبرنوری قرار میگیرند که تلاش میکنیم این وعده محقق شود.
پس از ابلاغ نحوه اجرای دستورالعمل تنظیم هزینه ماهانه خدمات مکالمه صوتی مشترکان تلفن ثابت توسط کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به شرکت مخابرات ایران الحاقیه شماره ۴ به پروانه این شرکت الصاق شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد است اگر برای مخابرات منابع تامین نشود، عملا ورشکسته میشود و از آنجاکه اپراتورهای دیگر نیز از مخابرات سرویس دریافت میکنند با مشکل روبهرو میشوند؛ این موضوع مربوط به امروز نیست و در شهریور ماه ابلاغ شده بود.
برخی از مشترکان میگویند هنگام فروش تلفن ثابت خود متوجه شدهاند که شماره تلفن ثابت آنها پس از تعیین معیارهایی شامل شمارههای رند و با ارزش محسوب میشود و در نتیجه امکان فروش آن را ندارند مگر اینکه هزینه رند بودن را به مخابرات بپردازند. در این باره شرکت مخابرات ایران اعلام کرده که برای این مشترکان تسهیلات خوبی را در نظر ...
اگرچه وزارت ارتباطات اعلام کرده که اخذ هزینه بابت فروش خط تلفن ثابت رند خلاف قانون است اما مشترکان مخابرات از تداوم اجرای این رویه از سوی مخابرات خبر میدهند.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهارداشت: توجه به تولیدکنندگان اصلی صنعت پیشران آی سی تی، یک ضرورت است و در این راستا نگاه تصمیم گیران به شرکت مخابرات ایران به عنوان زیرساخت اصلی ارتباطات کشور باید متحول شود.
مرکز ملی رقابت روز گذشته در خبری که بازتاب زیادی در رسانهها و شبکههای اجتماعی داشت گزارش داد، در پی اعلام رأی محکومیت شرکت مخابرات به ارتکاب رویه ضد رقابتی در افزایش تعرفه تلفن ثابت از سوی شورای رقابت، شرکت مخابرات تلفنهای مرکز ملی رقابت را قطع کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات گفت: قیمت تمام شده یک خط تلفن در کشور ۲ تا 3 میلیون تومان است اما عددی که مردم پرداخت میکنند، ۲۱۴ هزار تومان است.
انتشار گفتوگویی از سوی میثم سیدصالحی، معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران با روزنامه جوان که در آن انتقادات تند و بیسابقهای به وزیر ارتباطات و برنامه توسعه فیبرنوری شده بود، اگرچه همان روز با انتشار توضیحاتی از سوی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، شیطنت رسانهای اعلام شد، اما این موضوع مانع انتشار پاسخ و جوابیهای ...
سخنگوی شرکت مخابرات گفت: مبالغ بدهی مشترکان متفاوت است؛ مشترکان خانگی، تجاری و ارگانی و سازمانی جزو مشتریان ما محسوب میشود که حجم قابل توجهی از بدهکاران به شرکت مخابرات را مشترکان ارگانی و سازمانی هستند.